قلب يخي من ...
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:9 :: نويسنده : ~ bArAn ~

بابام اومده تو اتاقم میگه پسر گلم من که با تو تعارف ندارم واسه روز پدر برام هدیه نگیریا.میگم نه بابا جون زشته میگه نه خب به جای کادو یه ماه پول تو جیبی تو نمیدم!!
بابای اقتصادیه من دارم؟؟






به مامانم میگم دندون درد میکنه چی کار کنم ؟
میگه نعره بزن!
هنوز یه آخ از دهنم در نیومده !
میگه خفه شو !
فک و فامیله داریم ؟

.



مامانم صبح اومده میگه پاشو یه گله مهمون داره میاد . میگم کیا هستن ؟ میگه عمه هات ! ) فک و فامیله داریم ؟

.

.

.

دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم ! عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانسترن !
فک و فامیله داریم ؟

.

.

به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟
با جدیت تمام میگه اره، پلی استیشن !

فک و فامیل ما داریم؟؟


.

.

.

به مامانم میگم خواب بدی دیدم ، هنوز خوابو تعریف نکرده میگه خواب خر تعبیر نداره !
فک و فامیله داریم ؟

.

.

.

داداشم ترم ۲ پرستاریه ، رفته بانک پول واریز کرده رو فیش نوشته دکتر میلاد !
فک و فامیله داریم ؟

.

.
.
زن عموم زنگ زده میگه:دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر.براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه:چقدر دیر کردی،چرا از این رشته ها گرفتی و….
آخر سر هم میگه خوب دیگه میتونی بری (یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون) فک و فامیله داریم؟!!!

.
.
.
یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!

فک و فامیل ما داریم ؟؟

.
.
.
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم چرا میزنی؟

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی!!!

فک و فامیله ما داریم ؟؟




.

.

.
مادرم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟ بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ ! بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود! فک و فامیله داریم؟

.
.
.
رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم … ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم: فک و فامیله داریم؟




 
پسر گـــــــــلم یه دقیقه میای کارت دارم

پسرم خـــــــــــدا خیرت بده یه دقیقه بیا
چه پسسسری دارم من، مامان جان بیا یه دقیقه
و……
اینچنین شد که من یکهفته س دارم میسابم پاک میکنم جا به جا میکنم
 


 
از افتخارات ِ مادربزرگم اینه که دووس پسر نداشته:| خب وقتی در سن ِ 10 سالگی ازدواج کردی دلت میخواسته دووس پسر هم داشته باشی ؟

 
تو فامیل هرکی دختر نداره میگه اگه دختر داشتم به تو میدادمش

من:
فک و فامیله داریم؟


خانومه تلفن زده به بابام که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا سی درصد کاهش میده بابام بهش گفت ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون صد درصد کاهش داشته اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم . واقعا فک و فامیل صادقه ما داریم!
 
بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم , داشت باهام مصاحبه میکرد تو محلمون , منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو میدادم یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا, این اسگله !!!! نیگا کردم دیدم داداشمه !

من:
فک و فامیله داریم؟
 
پسر معتاد مفنگيش،هيچ گوهي نشد تو زندگي،رفته پشت سر ما گفته بچش با من گشته اينطوري شده.اي تو روحت

فاميله داريم؟



داییم زنگ زده میگه یه کار خوب برات پیدا کردم اونوقت خودش هنوز بیکاره......فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟




تو راه مهمونی خالم اینا بودیم داشتم تو بطری اب می خوردم.
دیدین چه حالی میده از سرعت گیری که کنده شده دو تا چرختو رد میکنی؟
خلاصه بابام سرعت گیر دید گوشش کنده شده بود. اقا این بابای ما یه ویراژی داد هر چی آب خورده بودیم اومد بالا! فک فامیله داریم؟



دوستم ميخواست خونمون بیاد رفتم به مامانم گفتم:مامان ميشه غذا درست کني!!
ميگه: چون دوست ميخواد بياد
ميگم:اره ديگه؟؟
بعد 2ساعت جرو بحث فهميدم چون ناخوناشو فرنچ کرده نميتونه آخرم خودم تخم مرغ گذاشتم!!! فک فاميله داريم؟؟؟



يكي از آشناهامون تو كار نصب ايزوگامه، بعد خونه خودش هر وقت بارون مياد از سقف آب چكه ميكنه، ديواراش هم همه نم كشيده و ترك خورده! فك و فاميله داريم؟



بابام میگه یه خودکار از تو کیفت در بیار دستمو کردم تو کیفم دارم دنبال خودکار میگردم میزنه پس کلم میگه زود باش مگه قرعه کشی یه هی دست میندازی توش می چرخونی ! ؟؟؟ فک وفامیله داریم !



بابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟! فک و فامیله داریم ؟!



سر کلاس بودم که مامانم زنگ زد. استاده که حرف میزد و نمیشد جواب بدم آخه ردیف اول و جلوی خود استاد مینشستم. اجازه هم نداشتم که برم بیرون. استاده منع کرده بود تردد برای تماسهای تلفنی رو.
تلفنو قطع کردم یه کم بعد که کلاس تموم شد زنگ زدم به مادرم ، داداشم جواب داد و با عصبانیت گفت گوشیمو با خودت کجا بردی؟ :-| بهش گفت گذاشتمش تو شارژ. یه کم بعدش گفت آهان باشه خو دیدمش فک فامیله داریم؟



به مامانم میگم لایک به غذات میگه لایک تو هفت جد و آبادت ای نمک نمک نشناس حیف اون غذایی که برات میپزم !



با بابام رفتم تو اینترنت واسه ثبت نام دانشگاه بعد یه صفحه رو میخواست اشتباه باز کنه گفتم نــرین توش (نرو تو سایت)عصبانی شده میگه چی؟ !بی ادب نرینم توش؟! برو بیرون من :O فک و فامیله داریم؟
 
 
دیشب همه فامیل دور هم جمع بودیم یهو دیدیم زنگ میزنن …رفتم در رو باز کردم دیدم پسر خالمه…تایلند بوده یه راس از فرودگاه اومده بود خونه ما.. خانومشم خونه ما بود… خلاصه اومد نشست و یه چایی چیزی خورد یهو بلند بلند به خانومش گفت عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!! یهو دیدم مث اینکه اتم زده باشن جمع از هم پاشید و هر کی رفت یه طرف…!!! پسر خاله سوتی بده من دارم؟سوتی نبود که تیر آهن وِل کرد لامصب…!!!یه مین خودمو گذاشتم جای زنش و این فکر اومد تو سرم که: از فحش خواهر و مادر بدتر اینکه شوهرت از تایلند برگرده، بگه: عزیزم ، هیشکی مثل تو
 
نمیشه !!! فک و فامیله داریم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 112250
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم