قلب يخي من ...
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : ~ bArAn ~

دنیایی حرف دارم .. حرف هایی که در سکوتم مانده و ناگفته است که در گلو و بغض گلویم مانده و حنجره ام توان گفتش را نداشت چون اگر داشت در نگاهم خلاصه نمیشد و روحم آزاد بود .. کاش حرف هایم در زندگیم ناپیدا نبود ... مانند خودم پیدا در شیدا بود ...



عالمی غم دارم... غمی درون بی غمی ظاهرم که نشان ترس از فردا و فرار از گذشته و گذر و سپری کردن تند این زمان حالم است و میگزرم تا گذشته ام در آینده ام پدیدار نشود و برای همیشه غم درونم مبهم و آکنده از ترس باشد ...



فکری دارم آزاد از پوچ و هیچ و عاری از چرک ولی سرشار از تباهی در زندگی و همیشه پر از خالی ..



حسی دارم غریب ولی همیشه همراه من است .. از سایه ام که همیشه ساعتی چند بیش مهمانم است نیز بیشتر با من است حتی در حضور سایه ام نیز احساس غریبی دارم .. حسی که خستگی نا پذیر است و در تنهایی خود فرو رفته ولی کسی نمیشناسنش و صدایش میکنن .. هـــــــی عاشـــــــــق با توام !!



از تنم نمیخواهم بگویم ولی وجودم نمیگذارد که از تنی خسته در زندگی و خسته از بیهودگی و خشکیده از خواب سرد و زمستانی زندگی نگویم ... تنی که بر تنه اش اثار حـــــــدّ بیگناهی در زندگی هویداست و دلسرد از پایان سپید شب همیشه سیه ..



وجودم بی کس و تنهاست و کم ارزش در عمق کم عمق رضایت از خود که مرا در عمق کم خود غرق کرده و آبشاری از دروغ درش وجود دارد .. وجودی خسته از دلخوشی ها و وجودی بی وجود ..





و در پایان میگویم :



عشقی دارم نافرجام ..



عشقی دارم ... گذر کرده از زندگیـــــــَـــم ..
 


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت13:26---15 مرداد 1391
سلام خوبي وبلاگت خيلي قشنگه ...باهاش حال كردم مطالبش هم خيلي زيباست ............به وبلاگ من هم سر بزن ...خوشحال ميشم كليك رو تبليغات هم بكن ................كليك رو تبليغات يادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 111886
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم