قلب يخي من ...
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : ~ bArAn ~

باز خودم را به عشق مبتلا کردم .باز با واژه هایم عاشق شدم
من از عشق سرشار پنجره را می گشایم تا برای کسانی که
دوستشان می دارم دعا کنم.
خدایا جز عشق در قلبشان چیزی نگذار
جز خوشی در جام زندگانیشان چیزی نریز
و سعادت را قرین زندگانی در هر دو سرایشان ساز
امشب آرزوهای ناگفته ام را با خدا در میان می گذارم
و جام باران را مستانه سر می کشم.
امشب تولد تازه ترین عشق است !



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت12:58---21 مرداد 1391
سلام خوبي وبلاگ خيلي خوبي داري
خوشحال ميشم به وبلاگ من هم سري بزني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 112144
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم