معروفترين دختران مجرد سينما دهه 60
قلب يخي من ...
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : ~ bArAn ~

از اين خبرها نيست
مهراوه شريفينيا/ متولد ۱۳۶۰/ مجرد
دختر بزرگتر خانواده شريفينيا، برخلاف خواهرش نهتنها بازيگري را از ۸ سالگي شروع كرد بلكه هنوز ازدواج نكرده است. شايد مسئله كار آنقدر برايش جدي شده كه فعلا ميل به فكر كردن به اين موضوعات را ندارد. او كارهاي زيادي در سينما و تلويزيون داشته كه هنوز هم به يادمان ميآيد؛ «دزد عروسكها» يكي از همين كارهاست كه نخستين بازي او بود. نقطه عطف بازيهاي او به سريال «ساعتشني» برميگردد كه سكوي پرتاب او به قلههاي شهرت بود. آخرين كار مهراوه هم سريال «قلب يخي» است و چند پروژه سينمايي ديگر كه چشمبسته به شما قول ميدهيم حتما در چندتايشان نقش عروس را بازي خواهد كرد؛ اما در عالم واقعيت از اين خبرها نيست!

من ترانه، ازدواج نميكنم!
ترانه عليدوستي/ متولد ۱۳۶۲/ مجرد
دختر حميدخان عليدوستي ستاره سابق فوتبال ايران را همه با نخستين فيلمش يعني «من ترانه ۱۵ سال دارم» شناختند. فيلمي كه در دوران خودش نهتنها پاي موضوع جديدي را به سينما باز كرد بلكه جايزههاي زيادي را در جشنوارههاي مختلف از آن خود كرد. عليدوستي زماني نقش دختري را بازي كرد كه ناخواسته ازدواج ميكند و باردار ميشود كه ۱۸ سال بيشتر نداشت ولي با بازي در «شهر زيبا» او را بهعنوان يك بازيگر حرفهاي شناختند. او اين روزها بيشتر از هر چيز به بازي در تئاتر و سينما ميپردازد؛ دليل كليشهاي مجرد ماندن همه ستارههاي دهه ۶۰!

عروس سرش شلوغه
پگاه آهنگراني/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد
دختر بااستعداد «منيژه حكمت» (كارگردان) از آخرين سال دهه ۶۰ و با حضور در فيلم «گربه آوازهخوان» بازيگري را شروع كرد. او در اين سالها روند خوبي داشته و با بازي در چند فيلم سينمايي و جدي گرفتن كارگرداني و ساخت فيلم، سرش حسابي شلوغ است. كارگرداني فيلم «دهنمكيها»، بازي در تئاتر جنجالي «متولد ۱۳۶۱»، اكران آخرين بازي سينمايياش به نام «ورود آقايان ممنوع» و وبلاگنويسي و گزارش فوتبال بانوان از جمله كارهاي پر سرو صداي اخير پگاه خانم بوده است. به اين ترتيب شايد وقت چنداني براي انتخاب همسر و ازدواج براي او باقي نماند!

صاحبدلان مجرد و عروس بازي
باران كوثري/ متولد ۱۳۶۴/ مجرد
دختر خوب بابا «جهانگير كوثري»، بازيگري را از كودكي شروع كرد. وقتي كه باران در «بهترين باباي دنيا» كار داريوش فرهنگ، نقش كوتاهي را بازي كرد هيچكس فكر نميكرد كه مسير زندگي او تا اين حد تغيير كند. باران در نوجواني و جواني در فيلمهاي سينمايي ديگري هم بازي كرد كه البته مهمترين نقشها را در كارهاي مادرش يعني «رخشان بنياعتماد» داشت. «صاحبدلان» و «خون بازي» ۲ كار مهم او بود كه بهترتيب در تلويزيون و سينما بازي كرد و به خاطر كار دوم برنده جايزههايي از جشنواره فيلم فجر شد. باران كوثري يكي ديگر از بازيگران متولد دهه۶۰ است كه گرچه زياد با لباس عروس در فيلمها ديده شده اما همچنان مجرد است و البته او هم براي خودش كلي دليل محكم دارد!

زخم خورده از تجرد
خديجه آزادپور/ متولد ۱۳۶۷/ مجرد
اين دخترخانم يكي از بدشانسترين متولدان دهه شصت به حساب ميآيد. او كه قهرمان رشته ووشو بوده و چند مدال طلا و نقره مسابقات جهاني را در كارنامه دارد، نخستين زن ايراني است كه در مسابقات آسيايي مدال طلا گرفته. او با قهرماني در گوانگژو، طبيعتا خود را شايسته دريافت جايزه - كه عبارت بود از يك دستگاه آپارتمان- ميديد. ولي وقتي كه آزادپور براي گرفتن پاداشش مراجعه كرد، جواب شنيد كه: «شما متاهل نيستي و نميتوانيم به شما خانه بدهيم!»اين قهرمان رزمي هيچوقت فكر نميكرد كه مجرد ماندن باعث شود تا سرش بيكلاه بماند. خبر اين اتفاق سروصداي زيادي در رسانهها ايجاد كرد و در نهايت... آخرش چه شد؟ چه فرقي ميكند؟ مهم اين است كه خديجه خانم هنوز مجرد هستند!
برايم حرف درست نكنيد!

الناز شاكردوست/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد
شاكردوست يكي از دختران دهه شصتي است كه هميشه درگير شايعات مربوط به زندگي شخصي و خصوصا ازدواجش بوده. الناز پارسال از يك مجله بهدليل اخبار نادرستي كه در موردش نوشته بود، شكايت كرد. او در اينباره ميگويد: «اصلا درست نيست كه براي يك دختر ازدواج نكرده، اين حرفها را در بياورند!» با شايعه عجيب و غريبي كه در مورد ازدواج او با يك فوتباليست پرحاشيه منتشر كردند، ناخواسته به پرحاشيهترين دختر دهه شصتي بدل شده كه بهنوعي از «ازدواج نكردن» ضربه ديده. او از سال ۸۳ بازيگري را شروع كرد و در حال حاضر يكي از بازيگراني است كه تمام سعياش را ميكند تا با بهكار گرفتن استعدادهايش هم موفق شود البته اگر خواستگاران خيالي و شايعهسازان بگذارند!

كاپيتان راگبي هم بعله!
زهرا نوري/ متولد ۱۳۶۴/ مجرد
اين خانم جوان، روزنامهنگاري است كه از سال ۸۳ فعاليتهاي ورزشي خود را در رشته راگبي شروع كرده. تيم آنها در نخستين دوره قهرماني كشور كه در سال ۸۵ برگزار شد توانست قهرمان ايران شود. او ۲ سال پيش كه تيم ملي راگبي بانوان ايران تشكيل شد، موفق شد پيراهن تيم ملي را بپوشد. نوري در حال حاضر خبرنگار روزنامه «ايران ورزشي» است و در دانشگاه رشته مكانيك خوانده. براي همه جالب است كه كاپيتان تيم ملي راگبي در ۳ رشته مختلف فعاليت كرده و موفق هم بوده. بهنظرخودش نه تنها راگبي در زندگي شخصياش تاثير منفي بر تصميمگيريهايش نداشته بلكه باعث شده كه هميشه با اين ورزش شارژ شود. بله، زهرا خانم هم فعلا مجرد است.

استاد بزرگ مجرد
شادي پريدر/ متولد ۱۳۶۵/ مجرد
شايد يكي از موفقترين دخترهاي دهه شصتي شادي خانمي باشد كه از ۷ سالگي شطرنج را زيرنظر پدرش شروع كرد، از ۹ سالگي وارد تيم ملي بزرگسالان شد و ۲ سال بعد به استادي فدراسيون جهاني شطرنج رسيد. ۱۴ سالگياش با سمت استاد بينالمللي شطرنج گذشت و در ۱۸ سالگي توانست با شكست قهرمان جهان به مقام «استاد بزرگ شطرنج» برسد. شادي در حال حاضر فوقليسانس مديريت تربيتبدني از دانشگاه تهران است. از نظر او شطرنجبازها آيندهنگر هستند و قدرت تجزيه و تحليل بالايي هم دارند. به همين دليل او تمام سعي خود را ميكند تا براي مهمترين اتفاق زندگياش بيشتر بالا و پايين كند.

مجري برنامه مرد ۳ زنه
آزاده نامداري/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد
اولين مجري خانمي كه در برنامههايش خشكي سابق اجراهاي زنانه را كم كرد، آزاده نامداري بود. او كه در حال حاضر هم يكي از مجريهاي فعال و پرطرفدار صداوسيماست، اين روزها برنامه پر سروصدايي در شبكه ۲ دارد. همان برنامهاي كه اخيرا يك مرد ۳ زنه را سوژه قرار داد و كلي جنجالساز شد. «تازه چه خبر؟» يكي از سوالاتي بود كه او هميشه در برنامه «تازهها» سيماي خانواده به آن جواب ميداد. آزاده در سال ۸۴ با همين برنامه شناخته شد اما قبل از آن هم در كرمانشاه همكاريهايي با شبكه استاني «زاگرس» داشت. او مديريت صنعتي خوانده و هوش و ذكاوت مديريتي در اجراهايش به وضوح ديده ميشود؛ حالا نميدانيم مجرد ماندن او را هم بايد پاي همين هوشش بگذاريم يا نه؟!


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم