تست عاشقي
قلب يخي من ...
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 18:17 :: نويسنده : ~ bArAn ~

1)برای رسیدن به او خیلی عجله دارم. ؟

۲) او را خیلی جذاب میدانم. ؟

۳) او نسبت به بیشتر مردم، عیبهای کمتری دارد. ؟

۴) برای او هر کاری که لازم باشد، انجام میدهم. ؟

۵) به نظر من، او خیلی دلربا است. ؟

۶) دوست دارم احساساتم را با او در میان بگذارم. ؟

۷) وقتی با هم کاری را انجام میدهیم، کار برایم خیلی خوشایند است. ؟

8)دوست دارم که او حتما مال من باشد. ؟

۹) اگر اتفاقی برای او بیفتد؛ خیلی ناراحت میشوم. ؟

1۰) خیلی وقتها به او فکر میکنم. ؟

۱۱) خیلی مهم است که او به من علاقه داشته باشد. ؟

۱۲) وقتی با او هستم، کاملا خوشحالم. ؟

۱۳) برایم دشوار است که برای مدتی طولانی از او دور باشم. ؟

۱۴) خیلی به او علاقه دارم. ؟







راهنمای نمرهگذاری:

حالا عددهایی را که جلوی هر عبارت گذاشتهاید، با هم جمع بزنید.

* شمایی که بالای ۸۹ نمره آوردهاید، وضعتان خراب است. شما بدجوری عاشق شدهاید و اگر صادقانه به پرسشها پاسخ دادهاید، در عشقتان هیچ شکی نمیتوان کرد.


* اگر نمرهتان حول و حوش ۷۸ تا ۸۸ میچرخد، شما هم به احتمال خیلی زیاد عاشق هستید و چیزی نمانده است که در بالای قله عشق بایستید.

* اما اگر نمرهتان بین ۶۸ تا ۷۷ باشد، احتمال کمتری وجود دارد که عاشق باشید. اما شما هم به هر حال عاشقاید.

* کسانی که از ۶۸ پایینتر آوردهاند، بهتر است که خودشان را گول نزنند. به احتمال زیاد چندان عاشق نیستند.

* کسانی که از ۵۸ پایینترند، به هیچوجه عاشق نیستند. این گروه بهتر است پیشه دیگری برای خودشان دست و پا کنند و یا اسم احساسات رقیقشان را نگذارند عشق.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 112246
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم