قايقت جا دارد؟؟؟؟؟؟؟؟
قلب يخي من ...
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 15:24 :: نويسنده : ~ bArAn ~

آری تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره ،
فکر ،
هوا ،
عشق ،
زمین ،
مال من است
اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای مناست
من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.
صبر کن ایسهراب
قایقت جا دارد?
من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم
به سراغ من اگر میآیید ، تند و آهسته چه فرقی دارد؟
تو به هر جور دلت خواست بیا
مثل سهرابدگرجنس تنهایی من چینی نیست، که ترک بردارد
مثل مرمر شده است چینی نازک تنهایی من

                                                                          ....



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت16:04---1 مرداد 1391
آرام تر سكوت كن! صداي بي تفاوتي هايت آزارم مي دهد.
اين مطلبت بسيار زيبا بود با اجازت تو وبلاگم مي نويسمش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 112236
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم