نامه ي قبل خودكشي يه دختر 16 ساله
قلب يخي من ...
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 15:12 :: نويسنده : ~ bArAn ~

گوش می کنی؟
اول اینکه برام گریه نکنی ،باشه ؟
منالان جام خیلی خوبه
خیلی راحت تر از شما هاست
می خوام بدونی من اینجا چه کارمی کنم ؟
پس برو جای کتابهام
اون کتاب قرمزه
که اسمش> اونو بخون ،مطمئن باش درست می گه
پس ازتو خواهشم می کنم ……گریه نکنی
جسم من پیش شما نیستولی
دارم شما را می بینم
امروز صبح که بهت زنگ زدم یادته؟؟بهم فحش دادی ،دادو فریاد هات یادته
خیلی ناراحت شدم …ولی الهی فدات بشم …می بخشمت …خودتو ناراحتنکن
می خوام چند تا حقیقت را بهت بگم
*
اول اینکه
این طرز فکرت که می گی هربچه ای تو ناز و نعمت بزرگ بشه ،خراب می شه
و هربچه ای که سختی ببینه قدر پول رومی بینه و آینده اش خوب می شه
*
به نظر من اشتباه بود
درست می گی ولی بچه ایکه پول نداشته باشه و پول نبینه ،مثل من
که بدون پول است و پول نمی بینه خیلیفرق می کنه
من وقتی می دیدم موبایلم قطع شده فکر می کنی ناراحت نمی شدم؟
فکرمی کنی وقتی می گم میز رسم می خوام نمی خریدی ناراحت نمی شم؟
فکر می کنی روزی۱۰۰۰یا ۲۰۰۰ هزار تومان پول تو من را ناراحت نمی کنه؟
مامان فکر می کنی ۸۰۰هزار تومان پول مدرسه دادی و ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲۰ میلیار بار گفتی تو سر من نخورده؟
مامان جونم
می دونم دوستم داری “می دونم همه زندگیت منم
واسه همین دارماینا رو برات می نویسم
مامان
تنها آرزوم این بود
امروز ظهر بیام تو بغلتبخوابم
ببوسمت
ولی……..هرچی بود تمام شد
تو همیشه می گفتی شوهر درست بایدانتخاب کرد
مامان بگذار از این حرفها بگذریم
*
خواهش دومم که می دونی چیه؟نه؟نمیدونی؟
اینه که بگم به بابا مدارا کن ،اونم دوستت داره ،به جون خودت دوستتداره
ولی بلد نیست ابراز کنه
مامان جون عزیزم
*
نبینم یه وقت بخواهید از همجدا بشین ها…. قربون او اشکهات برم گریه نکنی….
ببین من الان چه خوشحالم
اگهتو گریه کنی منم ناراحت می شم
تو دوست داری من ناراحت باشم؟؟؟
مامان جونمبدون همیشه دوستت داشتم تو رو و بابا رو ………..
بخدا قسم من تا جایی که تونستمسعی کردم ازمن ناراحت نشی
ولی عجب……
تو یادت رفت من هم نیاز به محبتدارم
اما آخرش
الهی قربون چشمات برم


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:51---17 اسفند 1392
سلام منم قراره خودکشی کنم به سلامتی

nafas
ساعت19:01---7 مرداد 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
داستانت خیلی غم انگیز بود خیلی حالم گرفته شد
وبتم خیلی قشنگ موفق باشی
خوشحال میشم به منمن یه سری بزنی
بایییییییییییییییییییی};-


پریناززززززززز
ساعت19:57---1 مرداد 1391
سلام
نماز روزتون قبول باشه
واقعا عالی بود این مطلب
اشکم دراومد به خدا
واقعا دستت درد نکنه مریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 112333
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم