كليماتور هاي خواندني
قلب يخي من ...
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : ~ bArAn ~

آب سربالارفت،خاک برسرقورباغه های ما که ابوعطا هم نخواندند
.
رکورد دو مدرسمان را شکستم اما نمی دانم چرا پول شیشه های دفتر را از من گرفتن
د
.
دلم گرفت ،مجبور شدم آدم های زیادی را که دوست داشتم از قلبم دیپورت کنم
.
رکورد جهان را گچ نگیرید . شکسته اش پر سرو صدا تر است
.
آهن زنگ زد اما کسی در را برایش در را باز نکرد
.


*یک گاز از ساندویچش به من داد ویک گاز به ماشینش!

*در کله پزی چشم که خورد با کله زمین خورد!

*هنگام افطار ثروتمند سفره رنگین و فقیر سفره دلش را پهن کرد!

* آهن که زنگ زد پلیس محل اختفای آهنربا را کشف کرد!

* با یک گل همیشه بهار٬بهار همیشه گل از گلش می شکفد!

* درخت بی بر دسته تبر ثمر می دهد!


* خروس به جرم تأسيس مرغداري روانه زندان شد!

* آدم علاف جدول خيابان را هم حل ميكند!

* براي آنكه خواب از سرم نپرد، داخل قفس ميخوابم!

* اگر پدر برايم چاقو بكشد، باز هم نمره نقاشيام بيست ميشود!

* خلبان چترش را باز كرد و زير باران قدم زد!

* كلاغ ميخواست پرواز هواپيما را ياد بگيرد، دچار نقص فني شد!

* آنقدر احتياط ميكرد جايي نخوابد آب زيرش برود، عاقبت آبرويش رفت!

* هر وقت آب از سرم ميگذرد، زير آبي ميروم!

* كشتي گير حريفش را روي پل برد و او را داخل رودخانه انداخت!

* هر وقت دلش ميشكست، غذاي دلچسب ميخورد!

* وقتي كه عينك نميزد، «سه تار» را تار ميديد!

* بر ماست كه از ماست كره بگيريم نه از آب!

* موجود تك سلولي تا آخر عمر مجبور به زندگي در سلول انفرادي است!

* آدم دلخور هيچگاه دل نميدهد، تا قلوه بگيرد!

* گلي را كه «يحيي گل محمدي» در دروازه حريف كاشت، بوي عطر گل محمدي داشت!

* جوجه اردك زشت منقارش را عمل كرد تا شبيه قو شود!



* عاشق دلشكسته محتاج يك جمله دلچسب است!

* با تار و پود زندگي خيال ميبافم!

* درخت دلشكسته به پشت هيزم شكن تكيه ميدهد!

* شكارچي تا چشمش به شير افتاد بي درنگ آن را سر كشيد!

* دروازه باني كه گل خورده بود بر اثر مسموميت راهي بيمارستان شد!

* سگ هار بر اثر گاز گرفتگي خفه شد!

* زنبور به زهرخند مار نيشخند زد و سگ به نيشخند زنبور، پوزخند زد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 112238
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم