نامه ي تاجري بنام پائولو به همسرش جوليا ...(جالبه بخونيد )
قلب يخي من ...
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : ~ bArAn ~

جولیای عزیزم سلام ...
بهترینآرزوها را برایت دارم همسر مهربانم.همان طور که پیش بینی
می کردی سفر خوبیداشتم. در رم دوستان فراوانی یافتم که با آنها
می شد مخاطرات گوناگون مسافرت وبه علاوه رنج دوری از تو
را تحمل کرد. در این بین طولانی بودن مسیر و کهنگیوسایل مسافرت
حسابی مرا آزار داد. بعد از رسیدن به رم چند مرد جوان
خود رانزد من رساندند و ضمن گفتگو با هم آشنا شدیم. آنها
که از اوضاع مناسب مالی وجایگاه ممتاز من در ونیز مطلع بودند
محبتهای زیادی به من کردند و حتی مرا از چنگتبهکارانی که
قصد مال و جانم را کرده بودند و نزدیک بود به قتلم برسانند
نجاتدادند . هم اکنون نیز یکی از رفقای بسیار خوب و عزیزم
"
روبرتو" که یکی از همینمردان جوان است انگشتر مرا به امانت گرفته
و با تحمل راه به این دوری خود را بهمنزل ما خواهد رساند
تا با نشان دادن آن انگشتر به تو و جلب اطمینانت جعبهجواهرات
مرا از تو دریافت کند وبه من برساند . با او همکاری کن تا جعبه
مرابگیرد. اطمینان داشته باش که او صندوق ارزشمند جواهرات را
از تو گرفته و به منخواهد داد وگرنه شیاد فرصت طلب دیگری جعبه را
خواهد دزدید و ضمن تصاحب تمامجواهرات آن, در رم مرا خواهد کشت
پس درنگ نکن . بلافاصله بعد از دیدن نامه وانگشتر من در ونیز
موضوع را به برادرت بگو و از او بخواه که در این مساله به توکمک کند.
آخر تنها مارکو جای جعبه را میداند. در مورد دزد بعدی هم نگراننباش
مسلما پلیس او را دستگیر کرده و آنقدر نگه میدارد تا منبازگردم.
.
.
.
.
نامه را خواندید؟
اما بهتر است یک نکته بسیارمهم را بدانید :
پائولو قبل از سفر به رم با جولیا یک قرار گذاشته بود
که دراین مدت هر نامه ای به او رسید آن را بخواند! "یک خط در میان"
حالا شما همبرگردید و دوباره نامه را یک خط در میان بخوانید
تا به اصل ماجرا پیببرید!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 112152
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



این سایت را حمایت می کنم
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools
این سایت را حمایت می کنم